    From: "robal" <r...@B...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: płatność kartą
    Date: Fri, 24 Oct 2008 13:35:49 +0200

    Przemek <p...@g...com> popełnił(a):

    > Pisałem powyżej, że nie chodzi o to by nie zapłacić, ale to sprzedawca
    > zawinił że nie przyjmie płatności i on musi przedstawić formę zapłaty
    > inną na którą zgodzi się klient.

    A jaką mam pewność jako sprzedawca, że niemożność zapłaty kartą jest moją
    winą? Terminal nie poda mi dokładnie przyczyny nieautoryzowania transakcji.
    Być może jest to brak środków, jakieś przetwarzanie banku itp. itd.
    Co wtedy?

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną