    From: Przemek <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: płatność kartą
    Date: Fri, 24 Oct 2008 11:01:24 +0200

    WG mnie to sprzedawca powinien zaproponować najkorzystniejsze warunki
    dla klienta by klient chcący zapłacić mógł to zrobić,
    (ma pieniądze, chce to zrobić itp)

    Pierwsze co przychodzi na myśl to że sprzedawca nie będzie chciał
    wypuścić mnie ze stacji i w ten sposób naraża mnie na straty (bo nie
    zapłaciłem)

    Podejrzewam ze na zachodzie zdarzały się takie przypadki i ujęto to w
    jakiś procedurach, regulaminach stacji.