  • Data: 2007-05-15 07:58:39
    Temat: Re: piwo na pomoście nadmorskim
    Od: Marchefkowy <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Maj, 17:29, "j." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > google na hasło = jak się napić na plaży= podaje jako
    > pierwszy artykuł gdzie rzecznik rady miejskiej zachwala możliwość spożywania
    > piwa na plaży.

    ale chyba ustawa "o wychowaniu w trzewosci" jest wazniejsza niz to co
    tam w artykule chlapnie rzecznik? Ja bym tam zaplacil bez gadania bo
    jakis czas temu byl artykul w ktorym ludzie pili z tego co pamietam
    "na wzgorzu" ktore nie bylo objete w ustawie jako miejsce zabronione
    do spozywania alkoholu ale i tak przegrali bo sad nie chcial stworzyc
    precedensu. tak wiec picie w miejscu oddalonym od ladowej czesci
    wybrzeza pojdzie pewnie analogicznie. :)

    pozdrawiam