  • Data: 2003-01-26 17:32:41
    Temat: Re: piractwo w dobrej wierze...
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stworzenia.

    Może zleć kompilację komuś innemu (firmie-krzak), spisz umowę itd. Przecież
    nie możesz sprawdzić, czy ta firma ma legalny soft.
    Jednak ja w ogóle nie jestem pewien, czy musisz się tym martwić. Miałeś
    kompilator (środowisko programistyczne?), zrobiłeś program, wyrzuciłeś - nie
    wolno? To naciągane, ale IMHO skuteczne.

    Pozdrawiam
    Jarek