  • Data: 2004-10-29 08:07:35
    Temat: Re: piractwo telewizyjne
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cls5jg$pd0$1@news2.ipartners.pl...

    > Wszelkie 'telewizje' oraz 'radia' internetowe (niezależnie od medium)
    > wg. mnie nie podpadają pod 'rozpowszechnianie programów' ponieważ w
    > ządnym wypadku nie będzie to transmisja równoczesna ani powszechna -

    ależ wręcz przeciwnie - zarówno równoczesna, jak i powszechna ;)

    > połączenia klient-serwer są nawiązywane indywidualnie. Poza tym de facto
    > nie stanowią telewizji ani radia - gdyby tak było kamery internetowe
    > (np. korkonetu) podlegałyby pod koncesje KRRiTV :)

    to, że KRRiTV nie zauważył tego zjawiska - nie oznacza, że ustawa go nie
    dotyczy ;)

    > Podobnie jak 'telefony' internetowe nie podlegają pod ustawę o
    > telekomunikacji.

    ale sam internet w sensie telekomunikacji - chyba tak?

    > A teraz komputery z kartą TV...
    >
    > Dodatkowo dochodzi jeszcze wymóg natychmiastowej zdolności od odbioru
    > programów. Komputer jest wyłączony. Masz rozbudowany system operacyjny i
    > wolny komputer. Jak długo będzie startować i czy nazwiesz to zdolnością
    > do _natychmiastowego_ odbioru? :)

    a mój telewizor się strasznie długo rozgrzewa, a poza tym jest elementem
    "kina domowego" i zanim to wszystko ponastawiam na odbiór TV mija dobre
    kilka minut ;) - absolutnie nie mam zdolności do "natychmiastowego odbioru"
    :)))
    nn