    From: "olleo" <o...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.dom
    Subject: Re: pilne pytanie - eksmisja sasiada
    Date: Tue, 26 Jun 2007 22:24:44 +0200

    > A policję wzywaliście?

    Tak, byla wielokrotnie. Pisze sasiad, ale wlasciwie to chodzi o matke i syna
    (to dla odroznienia od sasiadki z pomyslem). Syn juz byl w poprawczaku i z
    tego co wiem, to ma kuratora. Ale za co, to nie mam pojecia.

    > Lokator - a masz do czynienia z właścicielem. Zapomnij więc o reszcie.

    W sensie, ze przytoczony paragraf nie dotyczy wlasciciela mieszkania i
    mieszkan wlasnosciowych?
    W sumie logiczne - ja tez uwazam, ze wlasnosc prywatna, to swietosc.

    > Żadne, co najwyżej zrobi sobie wroga. Jak macie dość sąsiada, to
    > wezwijcie policję. Awantura - świadkowie i policja. Burda - świadkowie i
    > policja. Kradzież - świadkowie i policja.Może go to uspokoi - jeżeli
    > naprawdę jest uciążliwy. A jeżeli to tylko zwidy sąsiadki - to ona
    > zostanie utemperowana.

    To nie zwidy - ja mieszkam powyzej ich wszystkich i czesto spac nie idzie.
    Czasem odglosy, jakby sie rzucali nie tylko krzeslami, ale i stolami, przy
    czym "k...y" leca nie tylko od matki, ale i syna.

    > I niech mi nikt nie wmawia, że ktoś sąsiadce celowo zalewa mieszkanie.
    > Sam zalewałem, to wiem. ;-) (tyle, że ja miałem miłych sąsiadów co mi
    > wybaczyli (farba+flaszka+kwiaty) a nie eksmitowali :-)

    Tego nikt nie mowi, ale sam wiesz, jak latwo zalac mieszkanie przez brak
    nadzoru np. nad pralka, czy odkreconym kurkiem.

    > Jeżeli policja nie interweniowała to uważaj co podpisujesz - a
    > szczególnie jeżeli jest tam tekst o kradzieży. Nie muszę chyba tłumaczyć
    > dlaczego.

    Rozumiem, dlatego pisze "moze" - tak przynajmniej uwaza wiekszosc
    mieszkancow, ale zadnych dowodow nie ma, a ja nie mam zamiaru zakladac z
    gory, ani oskarzac bezpodstawnie nawet prawdopodobnych delikwentow.
    --
    Olleo