eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac › Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je zlicytowac
    From: m...@b...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pilne] Komornik zajal MOJE a NIE DLUZNIKA ruchomosci i chce je
    zlicytowac
    Date: Sun, 20 Jul 2003 07:27:38 GMT

    On Sat, 19 Jul 2003 21:26:48 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Przejrzałem kpc i znalazłem. Czytaj art. 840-843 kpc. Nie określono tam
    >terminu. Po prostu Ty składasz powództwo przeciwegzekucyjne, a samo
    >postępowanie egzekucyjne toczy się nadal swoim biegiem. Jedyne co możesz
    >zrobić, to złożyć wniosek do sądu, by zabezpieczył Twoje roszczenie poprzez
    >zawieszenie postępowania egzekucyjnego. Jeśli sąd wyda takie postanowienie,
    >to aż do końca procesu komornik nie będzie mógł sprzedać zajętej ruchomości.
    >Jeśli wniosku takiego nie złożysz, albo sąd nie przychyli się do niego to
> [...]

    No i jestem podobnego zdania. Jest tylko jeszcze jedna kwestia.
    Znajac czas w jakim nasze sady rozpatruja sprawy - ciekaw jestem co by
    bylo gdyby sad nakazal zawieszenie postepowania, ale zanim by do tego
    doszlo komornik zdazylby juz wszystko przeprowadzic i spieniezyc.

    Pozdrawiam

    Mariusz
    m...@b...pl