  • Data: 2006-01-26 23:06:23
    Temat: Re: pijany rowerzysta - paranoja w państwie prawa
    Od: google <p...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

    ape wrote:

    > pila tarczowa ani wietrarka hamulca juz nie posiada

    u mnie posiadaja wszystkie. Tak na wszelki wypadek. Kiedys narzedzia
    robili nie do zdarcia i milo jest czasami zobaczyc dzialajaca stara pile
    tarczowa ktora po wylaczeniu kreci sie, i kreci, i kreci, i kreci, i
    kreci, i.... ;-)

    > no i na pewno wypadki wodne maja strasznie duzo wspolnego z pijanymi
    > bikersami

    Nie, akurat tak zszedl temat.

    Moim skromnym zdaniem, pijany rowerzysta jest niebezpieczenstwem glownie
    dla siebie. Jedzie wolniej, a nie szybciej.

    O wiele grozniejsi sa komorkowcy za kolkiem. Uzywanie telefonu jest
    gorsze niz pijanstwo. Ale buce policyjni maja latwiejsza robote z
    nabijaniem statystyk pijanymi rowerzystami, niz komorkowacami. Sedziowie
    tez.