  • Data: 2006-04-20 11:15:18
    Temat: Re: pieszy na pasach - dylemat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > Autobus na przystanku i przed przejściem dla pieszych nie zatrzymuje się
    > by pieszych przepuścić tylko po to, by wysadzić pasażerów. Wyobraź sobie

    A przy okazji ich przepuścić.

    > taką sytuację w godzinach szczytu, 3 pasy na 4 autobus. Wszyscy się mają
    > zatrzymać BO AUTOBUS WYSADZA LUDZI? A wychodzenie pieszych zza autobusu

    TAK

    > na ruchliwą drogę BO MY MAMY TAM PASY to nic innego jak skrajna głupota
    > i robienie z siebie świetej krowy. Ja to tak widzę, możemy polemizować

    A ja widzę, że ty jesteś Jaśnie Pan Katamaraniarz i domagasz się prawa
    rozjeżdżania pieszych, którzy mają czelność swoim istnienie opóźniać
    twoją Świętą Pielgrzymkę Samochodową W Wielce Ważnych Sprawach.

    A zasada jest prosta: jest przejście dla pieszych i coś stoi przed tym
    przejściem - masz psi obowiązek się zatrzymać!

    Zwłaszcza że w godzinach szczytu i tak za chwilę utkwisz w jakimś korku,
    więc co za różnica?