  • Data: 2006-04-17 19:48:58
    Temat: Re: pieszy na pasach - dylemat
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > I co, masz dylemat? Nawet jeśli uznać to za wtargnięcie, to prokuator
    > będzie cię ścigał - i bardzo słusznie, skoro zadek twojego
    > wypieszczonego autka jest dla ciebie droższy, niż czyjeś życie.

    nie chcialem aby moje pytanie tak wlasnie zabrzmialo, ale jest kilka
    takich miejsc, w ktorych doprawdy trudno sie wlasciwie zachowac (nawet
    zachowujac szczegolna ostroznosc).

    zapytam moze inaczej... - czy sa takie przypadki (i jakie) w ktorych
    pieszy wchodzac na pasy dla pieszych powoduje "wtargniecie" na jezdnie ?
    przeciez pieszy ma pierwszenstwo tylko na pasach - a nie "zblizajac sie
    do przejscia" dla pieszych. jesli on postawi noge na przejsciu a auto
    bedzie metr przed pasami to przeciez samochod nie ma szans sie zatrzymac
    - czy taki przypadek to wtargniecie ?