  • Data: 2007-08-03 21:33:50
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f905vt$3r9$9@inews.gazeta.pl Olgierd
    <n...@o...com> pisze:

    > Dziękuję.
    > Dlatego właśnie jestem przekonany, że nie można wiedzieć jaki jest pies,
    > skoro pisze się takie brednie.
    Rzekłbym, że pisze się takie brednie jak się nie wie jaki jest pies, a przy
    okazji jest się na tyle głupim, aby nie chcieć tego sprawdzić.

    > Statystycznie może świnia ma więcej
    > neuronów czy czegoś, ale wystarczy zobaczyć jak to pies chodzi za
    > człowiekiem.
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które _całkowicie_ i do spodu "zdradziło"
    własny gatunek dla człowieka.
    Ale inne zwierzęta także są współwłaścicielami naszej planety. Nawet jeśli
    je jemy (lew też je antylopy, co ma zrobić, trawę jeść?), wykorzystujemy do
    pracy czy innych celów.
    Im więcej rozumu tym więcej obowiązku jego prawidłowego używania.
    Każda istota to życie.
    A życie jest życie - trzeba je szanować, jest zawsze jednostkowe i nic się
    nie da zrobić, gdy zginie.

    No, to sobie pofilozofowałem. ;)

    --
    Jotte