  • Data: 2007-08-04 07:45:47
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Aug 2007 08:52:26 +0200, poreba napisał(a):

    > Albo zobaczyć jak świnia chodzi za człowiekiem, jak się przymila o
    > pieszczoty, jak próbuje zachęcić do zabawy, jak aportuje (sic!). Tak, w
    > stanie wojennym mieliśmy świnkę. Tak, potem ją zjedliśmy.

    Wiem, że świnie potrafią się zachowywać prawie jak psy. Nie zmienia to
    jednak faktu, że świni do schroniska dla zwierząt raczej nie oddasz, psa
    raczej nie zjesz.
    Ogólnie temat wydaje mi się wytworzony przez studenta 2 roku, który
    zamiast uczyć się do kampanii wrześniowej dorwał się do internetu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/07/30/moje-allegro