  • Data: 2007-08-04 13:39:32
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Aug 2007 13:03:39 +0200, e<>n napisał(a):

    > kazdy ujawnia publicznie takie swoje dane osobowe jakie chce ujawnić, ja
    > posługuję sie czterema znakami tworzącymi aktualnie mój pseudonim, który
    > równiez podlega ochronie prawa cywilnego na podstawie art. 23 k.c..

    ROTFL^2 - po pierwsze "aktualnie", po drugie naprawdę doczytaj o co
    chodzi z ochroną pseudonimu.

    > nie
    > musisz znać kogoś, jego wyglądu, danych osobywch etc., żeby naruszyć
    > jego godność osobistą i ponieśćkonsekwencje przewidziane w art. 24 k.c.

    Owszem, ale muszę najpierw naruszyć czyjeś dobra osobiste. Pisząc e<>n
    jest XYZ nie naruszam tychże, wybacz.

    > ... (niektórzy zaczynają rozumieć te kwestie dopiero kiedy policja
    > skonfiskuje im sprzęt w celach dowodowych, i po niekorzystnym wyroku
    > zapłacą kilka tysiaków na rzecz wskazanej organizacji lub na konto osoby
    > pokrzywdzonej...)

    Tak, policja; rozumiem, że jeszcze kpc nie było, więc studiujesz na 2
    roku.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/2007/07/30/moje-allegro