  • Data: 2011-08-04 06:18:23
    Temat: Re: pies
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "grzeda" <g...@t...pl> napisał

    > Juz na miejscu Pani od amstafa zbierala numery telefonow do gapiow w
    > celu poswiadczenia mojej brutalnosci wobec zwierzat "bo on przeciez
    > nic by nie zrobil, a ja go z taka sila".

    "Rosjanin wsiadł do pociągu relacji Paryż-Bruksela. Wszystkie miejsca
    zajęte przez pasażerów, a jedno z podwójnych siedzeń zajmuje francuska
    gospodyni z małym pieskiem, który rozwalił się jak car na tronie.
    Rosjanin prosi:
    - Madame, nie mogłaby pani wziąć swojego pieska na ręce
    Kobieta ostro odpowiada:
    - Wy Rosjanie jesteście jak zwykle bezceremonialni. Moja Fifi jest
    zmęczona.
    Niech sobie pan poszuka wolnego miejsca w innym wagonie.
    Rosjanin poszedł więc szukać nowego miejsca. Nie znalazł.. Wraca,
    mówi:
    - Lady, jestem bardzo zmęczony, chciałbym usiąść. Niech pani weźmie
    swojego psa na ręce.
    Francuzka rozeźlona krzyczy:
    - Wy, Ruscy, jesteście gruboskórni i nieokrzesani W Europie ludzie się
    tak nie zachowują. To jest nie do pomyślenia
    Wtedy Rosjanin nie wytrzymał i wywalił suczkę przez okno, a sam usiadł
    sobie wygodnie. Kobieta w szoku, przeklina, miota się, wrzeszczy. Do
    rozmowy nagle dołącza się siedzący obok Anglik - dżentelmen w każdym
    calu:
    - Wy, Rosjanie, wszystko robicie nie tak jak trzeba, jakby nie od tej
    strony. Podczas obiadu trzymacie nóż w lewej ręce, samochody jeżdżą u
    was po prawej stronie, a teraz pan wyrzucił przez okno nie ta sukę co
    trzeba."

    NMSP :)