  • Data: 2011-02-04 06:41:46
    Temat: Re: pieczatka w ksiazeczce zdrowia
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CeZ__134" <D...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iieojo$26u$1@news.onet.pl...

    > Nie pracowalem tam sam. jeszcze jednemu koleszce wywinal taki sam numer.
    > Podbil ksiazeczke i tez wisi kase.
    > Wiec, pozew zbiorowy z koleszka napisac, czy samodzielnie dochodzic swoich
    > prac ?

    "koleszka" Ci nie pomoze, moze "koleżka" by pomogl <lol>
    a tak serio - jak juz wczesniej pisalem przejdz sie do PIP-u - tam sa
    prawnicy i udzielaja darmowych porad. MOze uda ci sie bez sadu samym pismem
    do "winowajcy". Jesli nie - pomaga Ci nawet w napisaniu i zlozeniu pozwu
    odpowiedniego dla Twojej sprawy.