  • Data: 2008-04-03 22:53:00
    Temat: Re: phu przed nazwa?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Apr 2008, andreas wrote:

    > Użytkownik "Lukasz Bojczuk" <l.bojczuk@BEZ_SPAMUincedo.com.pl> napisał
    >
    > Jak tak zarejestrujesz to możesz.

    > W wypadku działalności osoby fizycznej nie ma czegoś takiego jak nazwa
    > skrócona i nie wierz tym, którzy tu będa za chwile protestować.

    Ja będę protestował :>
    W przedstawionym przykładzie jest oczywiście błąd w prawidłowej
    identyfikacji:
    "Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe firma_x Jan Kowalski"
    oraz nazwa skrócona:
    "PHU firma_x Jan Kowalski"

    Osobiście miałem podobny wynalazek, skasowałem wszelkie prefiksy :>
    stwierdziwszy że to uciążliwe i takoż (jak paru innych) radzę pozostać
    przy "firma_x".
    Do tezy że tak DA SIĘ zrobić (z nazwą skróconą) owo odradzanie ma się
    jednak nijak.

    > Nazwą takiej działaności będzie przede wszystkim Twoje imię i nazwisko +
    > ewentualny dodatek, jeżeli taki zarejestrujesz w gminie.

    Oczywiście. I owo imię i nazwisko nie może zostać "skrócone", bo
    nie ma jak.
    IMO problemem jest domniemywanie przez niektórych, że "skrócenie"
    może polegać na usunięciu właśnie tych pól :)

    ...z czym się *w zupełnosci* zgadzam!

    pzdr, Gotfryd