  • Data: 2010-11-10 14:13:20
    Temat: Re: perypetie z KRD
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w

    > - czy firma windykacyjna jest pełnomocnikiem - wówczas spłaca się do
    > wierzyciela, chyba że od wierzyciela dostaniemy wiarygodną informację, że
    > uzna nam wpłatę na rzecz podmiotu trzeciego

    Informacja taka była, ale informacja sobie, a życie sobie :)

    > To jakaś znana firma windykacyjna?

    Nie przypuszczam.
    Imię i Nazwisko Kancelaria Radcy Prawnego w Białymstoku.
    Szczegółów nie będę podawać, bo po prawdzie nie mam też żadnych dowodów na
    to, że owa kancelaria nie przelała swoich zobowiązań wobec firmy A. Wersję
    znam tylko i wyłącznie ze strony wierzyciela.

    Pozdrawiam
    Andrzej