  • Data: 2024-03-28 21:23:24
    Temat: Re: pełno trupów dookoła
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Mar 2024 21:13:51 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Wiesz ile "powiatĂłw" jest w Warszawie?

    Kazda dzielnica to powiat?

    > Które nie są pilne?

    No nie wiecie tak na pewno ...

    > Na początku tak to mniej więcej wygląda i jeden patrol ekstra na
    > miejsce, by zebrać dane.

    No to chyba może i pisemne zgłoszenie przyjąć od rodziny ?

    Wiec skąd dysproporcja w liczbach?

    Cos mi się widzi, ze jednak jak przypadek nie wydaje się pilny,
    to wystarczy zgłaszającego zaprosic na komisariat i macie dzień
    wolnego :-)

    > Nie będę komentował.

    A to były aktywne poszukiwania ...

    Tylko ze ojciec tej dziewczyny to zgłosił na komisariacie,
    a mąż kobiety ... wydaje mi się, że nie, a i tak szukano ...
    tylko co z tego ...

    J.