  • From: "Maciek" <z...@z...bet>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pederasci
    Date: Wed, 12 May 2004 19:21:26 +0200

    oen napisal/a o tym, ze:
    > 1) Czy nie jest zabronione pokazywanie czegos takiego? (o godzinie
    > 17 ???? wtedy dzieci siedza przeciez przy tv)
    > 2) Z tego co wiem to zboczone rzeczy nie powinne sie pokazywac w
    > takich godzinach. (a to jest zboczenie).

    Hmm... a jakby sie dwóch facetów calowalo na lawce w parku, to
    wolalbys policje celem zakucia w kajdany 'zboczenców'?
    Czy tez od razu bys wypalil do nich ze skrywanego w nogawce obrzyna?

    Hint: jak ci sie nie podoba jakis program w TV, to mozesz zmienic
    stacje albo po prostu wylaczyc telewizor. I uwazaj w przyszlosci na
    swoje dzieci - nigdy nie wiadomo, czy nie wyrosna na 'zboczenców'...

    Co za ludzie...
    --
    Maciek.