    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkingi "niestrzezone" - kto odpowiada za szkody ?
    Date: Wed, 6 Jul 2005 20:28:33 +0200

    > Pytanie koncowe: kto beknie za to, ze mi ew. ukradna auto z takiego
    > parkingu ? Wiem, ze bez sadu by sie nie obylo, ale jak Wy to widzicie ?

    Z tego co pamietam to niewazne jest co napisze wlasciciel parkingu ...
    jesli parking nosi cechy parkingu strzezonego, czyli jest ochrona,
    bramka, zapora itp itd, to sąd przyzna ci racje, jesli bedziesz
    dochodzil strat od wlasciciela parkingu. Byly gdzies w sieci omowienia
    wyrokow w tej sprawie. Czytalem je kiedys, ale naprawde nie pamietam
    gdzie one są ...

    --
    Krzysiek, Krakow