    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parking przed galeria handlowa
    Date: Tue, 5 Aug 2008 20:36:14 +0200

    W wiadomości news:pan.2008.08.05.18.24.30@rudak.org Olgierd
    <n...@r...org> pisze:

    > Ale to jest prywatny parking, żadne podatki nie mają z nim nic wspólnego.
    Co ty opowiadasz - pobieraja opłatę na jakiej zasadzie? Piractwa?
    Bo od działalności płaci sie podatki.

    > Miasto chce ją wypchnąć na plac przy Karmelkowej.
    Nie żartuj, to jest powód półdzikości?

    > A co powiesz na to, że kierownictwo tejże giełdy płaci parę złotych
    > okolicznym działkowcom, żeby ci właśnie działkowcy przeciągnęli prawem
    > kaduka sznury przez publiczne drogi i nie wpuszczali tam samochodów?
    > Chodzi niby o zakaz parkowania, żeby nie rozjeżdżali ogródków.
    Nic nie powiem, i nie wiem czy to prawda.

    > Dlaczego nie ma prawa? Jeśli taki jest regulamin parkingu -- to ma prawo.
    A dlaczego ma mieć prawo? Jeśli jest taki regulamin parkingu, to może mi
    prawo jazdy obejrzeć??
    Nie przesadzaj. Paragon to moja własność. Tak samo nie może sprawdzić mi
    torby cieć pod kasą.

    --
    Jotte