  • Data: 2004-05-17 07:23:12
    Temat: Re: parking na osiedlu- pomocy (dluugie)
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    midarek wrote:

    > Ręce opadają!!!
    >
    > Na pewno znacie taki przypadek ze swojego zycia. Macie jakis pomysl
    > na rozwiązanie tej sytuacji??? Pytałem już na innych grupach, ale
    > jestem ciekaw, jak moge rozwiązać tą sytuację na drodze innej, niż
    > wywołanie wojny poprzez spuszczanie powietrza z kół Nieuczciwych
    > Kierowców, malowanie im szminką po szybie itp. Prosze o pomoc, bo
    > wydaje mi sie, ze chyba idziemy z Moją Kochana Wspólnotą Mieszkaniową
    > w złym kierunku. Chyba zresztą nie pierwszy raz :-(
    > pozdrawiam
    > mi-darek

    Prawnie to mu ciężko cos zrobić, przerabiałem ten problem... Może
    próbować egzekwować od administracji - w końcu im zapłaciłeś.
    w moim przypadku pomogło coś, co mi podpowiedziano na jednej z grup.
    Kartka za wycieraczką : to miejsce zostało opłacone przez właściciela
    pojazdu nr , proszę nie parkować itd.
    Oczywiście brak reakcji.
    Następny etap był juz wystarczający.
    Kartka A3, flamastrem napisane to samo. Z tym, że kartka przyklejona do
    przedniej szyby mocnym klejem - na całej powierzchni.
    Jakoś zrozumiał.

    --
    Pozdro
    Massai