  • Data: 2002-05-02 11:35:31
    Temat: Re: paragon a gwarancja
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel Nowak" <5...@p...com> napisał w wiadomości
    news:aalr5e$rjb$1@news.tpi.pl...
    > Ostatnio sie z czyms takim spotkalem. Oczywiscie dowiedzialem sie o tym
    > dopiero jak przyszlo do naprawiania - wtedy zostalem uprzejmie
    > poinformowany, ze naprawia mi sprzet za darmo dopiero jak wraz z karta
    > gwarancyjna dostarcze im paragon! Na szczescie go nie wyrzucilem. Mimo
    > wszystko uwazam to za niezla chamowe - bo nie wiem czemu innemu mialo by
    > sluzyc; mam podbita gwarancje, ktora jest jednak nie wazna jesli zgubilem
    > paragon!!! Paranoja!

    Coś tu jest nie tak... Powiedzmy, że kupię komuś prezent
    i mam mu go dać z paragonem??? Co za bzdura!
    Gwarancja jest od producenta i nie powinna mieć nic
    wspólnego z paragonem. Sklep na gwarancji przybija swoją
    pieczątkę, wpisuje datę zakupu i na tej podstawie staje się
    pośrednikiem między nabywcą a gwarantem.

    Ostatnio zauważyłem, że rzeczywiście zszywają mi w sklepie
    gwarancję z paragonem. Po co im paragon?

    Zdarzyło mi się reklamować buty "na paragon", ale przecież
    nikt do takiego towaru nie będzie wypisywał karty gwarancyjnej..

    A jak to jest wg prawa?... nie wiem.

    Pozdrawiam ... Miroo