  • Data: 2020-12-28 11:39:18
    Temat: Re: papierosy bez akcyzy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 Dec 2020 11:25:58 +0100, Krzysztof kw1618 napisał(a):

    > Te 2 paczki znacznie utrudniają działanie mrówkom, na 1 paczce 6-8 zł
    > zarobku, ok. 16 zł jeden kurs, a aby zarobić 160 zł to trzeba by iśc 10
    > razy, jest to trudne z powodu dużych kolejek na granicy

    Nareszcie wiem, po co są kolejki na granicy. W sierpniu pobiłem mój rekord:
    6.5 godziny czekania przy powrocie z Ukrainy. Kiedy już przyszła nasza
    kolej poszło nawet sprawnie, czego nie można powiedzieć o liniowych
    autobusach. Dzięki wytężonej pracy SG udało się zapewne udaremnić
    nielegalny wwóz ze dwóch słoików ogórków.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/