  • Data: 2020-12-29 16:43:53
    Temat: Re: papierosy bez akcyzy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fe9f469$0$555$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 28.12.2020 o 12:43, RadoslawF pisze:
> [...]

    A nie wystarczy sprawdzic co dziesiatego ... i kara wysoka ?

    >Mrówka tym się od przemytnika różni, że nosi dozwolone ilości.

    A propos - przenosze przez granice wiele razy dozwolona ilosc.
    A potem wpada mi policja do domu i znaduje np 30 kartonow papierosow
    bez akcyzy.

    Albo - stacjonujemy w gronie znajomych przy granicy.
    Pojechalismy, zwiedzilismy, wrocilismy.

    Na drugi dzien w drodze na stacje benzynowa zatrzymuja mnie celnicy do
    kontroli, a w bagazniku 5 butelek wodki ...

    J.