    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: państwo policyjne - c.d.
    Date: Sun, 10 Oct 2010 08:03:47 -0500

    On 10/10/2010 7:10 AM, Łukasz Jamroz wrote:

    > http://allegro.pl/13-posterunek-sezon-1-5-x-dvd-darm
    owa-wysylka-i1226353829.html

    > Karajmy za posiadanie nozy - dzis kroisz chleb, jutro wbijasz komus w
    > plecy.

    Tu nie chodzi o pisadania
    Chodzi o znaczenie symbolu wyrobionego w społeczeństwie.
    Migający niebieski sygnał z syreną.
    Rozmycie tego znaczenia może być bardzo niebezpieczne.

    Przykładów daleko nie trzeba szukać.
    Podrobieni policjanci. Ludzi na sam widok munduru przestali się
    zatrzymywac, bo przetali być pewni czy to na pewno policjant.
    I w paru przypadkach skończyło się to tragicznie.

    Chciałbyś, żeby na widok samochodu na sygnale inni kierowcy najpierw
    zaczeli sprawdzać czy to na pewno nie lewy kogut zanim go przepuszczą?
    To módl się zeby ta karetka nie jechała wówczas do ciebie.

    > Bezprawie? Lecz sie. To po prostu absurdalne prawo - mozesz cos
    > legalnie kupic, a nie mozesz tego przewozic samochodem.

    W polsce tego legalnie nie kupisz.