  • Data: 2010-10-10 23:22:51
    Temat: Re: państwo policyjne - c.d.
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (10/10/2010 03:03 PM), witek wrote:

    > Tu nie chodzi o pisadania
    > Chodzi o znaczenie symbolu wyrobionego w społeczeństwie.
    > Migający niebieski sygnał z syreną.
    > Rozmycie tego znaczenia może być bardzo niebezpieczne.

    Witek, no Ciebie to nie podejrzewałem o pisanie takich rzeczy.

    Poza tym - gdyby ustawodawca chciał żeby zrównać posiadanie niebieskiego
    koguta z posiadaniem broni, to by niebieskie koguty reglamentował,
    zakazywał wyrobu itd....

    A on tylko zakazuje posiadania w samochodzie, przy czym wydaje mi się że
    jego intencją był zakaz posiadania "w stanie gotowym do użycia".

    p. m.