    Subject: Re: pan Leszek
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 30 Oct 2020 14:46:53 +0100

    W dniu 30.10.2020 o 14:04, Olin pisze:

    > Kierowca Banasia to z pewnością osoba z pisowskiego świecznika, a
    > wichrzyciele przebiegle usiedli na jezdni i czekali na pana Leszka, żeby
    > zachować się wyzywająco.
    > Tak się właśnie zazwyczaj przeprowadza zamachy.

    Dobra. A gdybyś Ty jechał tym samochodem i miał przykładowo 15 minut do
    zamknięcia sklepu, bo teściowa Ci cebulę kazała kupić. A ja bym
    złośliwie siadł na pasach i chciał spowodować, byś nie pojechał, to też
    byś ze stoickim spokojem na to patrzył?

    > Naturalnie. Pałowanie było za chodzenie po jezdni i niszczenie zieleni.
    > Nie było również wyroków za wieszanie ulotek, tylko za zaśmiecanie.

    Nie wiem, jak Ty, ale ja tamte czasy pamiętam. Byłem nastolatkiem, ale
    widziałem to. I nie pisz mi, że walili pałkami po głowach za
    niezadowolenie z rządów PZPR. Jak polazłeś z tłumem przeciwników, to
    mogłeś dostać przez plery, choćbyś był komunistą, bo nikt tego nie badał.

    Popatrz na te obecne demonstracje. Czemu policjanci nie walą po głowie
    organizatorów? Bo ich tam "na styku" nie ma. Jak jeden niezadowolony
    chciał zostać na proteście przedsiębiorców zatrzymany, to szarpiąc się z
    policjantami sam się wdarł do radiowozu i nie chciał go opuścić.

    > Sam widzisz, że na władzę ludową nie ma co liczyć, choć przecie 2500
    > dodatku za pozostanie w służbie po nabyciu uprawnień emerytalnych jest.

    Bo się "pod tyłkiem" zapaliło.

    --
    Robert Tomasik