  • Data: 2021-07-06 01:48:04
    Temat: Re: palik ("geodezyjny")
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-05, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Babiszcze chciał pokazać, że się nie zgadza na budowę kościoła -
    > zapewne. Problemem stało się to, ze ją ustalono.

    Chciałem iść po lini przypisywania szlachetnych intencji :) no ale
    zasadniczo też tak myślę. Wyrwała ten kołek, wyrzuciła, potem albo ktoś
    jej coś powiedział (że to był znak geo), albo z innego powodu się
    wystraszyła i aby chronić dupę wpadła na przebiegły pomysł: napiszę
    posta na forum, że był to kołek niebezpieczny.

    > Am jak krzyż stanie w niewłaściwym miejscu? Pytanie, czy plac budowy nie
    > powinien być jakoś zabezpieczony przed kicaniem babiszczy? Inaczej, niż
    > tylko powierzony "opiece boskiej"?

    Może i powinien, ale o ile (oceniając rozsądnie) coś nie stwarza
    jakiegoś oczywistego niebezpieczeństwa dla innych, to nie powinno się
    raczej tego ruszać jeśli nie jest się tego czegoś właścicielem lub
    zarządzającym terenem. Trudno się tu będzie MZ dopatrzyć ochrony dobra
    wyższego z poswięceniem niższego.

    > Pewnie chciał ukarania babiszcza.

    Całkiem możliwe.

    --