  • Data: 2008-02-13 14:34:55
    Temat: Re: p2p - rozważania teoretyczne
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Feb 2008 15:16:14 +0100, Krzysztof Stachlewski napisał(a):

    > Tym, że to będzie zwykła sprawa cywilna. Trzecie osoby nie będą
    > stronami. I to jest najważniejsze. Nie będą nagle potrzebne oddziały
    > policji copyrightowej. Straszenie zwykłych ludzi, etc.

    Ingerencja policji w te sprawy to jest śmieszna sprawa.
    Ale wybacz, najem mieszkania też jest kwestią umowy między najemcą a
    wynajmującym, jednak trudno rzucić hasło "skoro ja nie mam umowy to się
    wprowadzę". Prawda?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie