    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oznaczenie kasjera na paragonie to imie i nazwisko ?
    Date: Thu, 3 Dec 2009 17:20:06 +0100

    <l...@v...pl> wrote in message
    news:0599.0000004b.4b17d0c0@newsgate.onet.pl...
    > Czy "oznaczenie kasjera" jest jednoznaczne z obowiązkiem podania IMIENIA i
    > NAZWISKA pracownika zatrudnionego w sklepie - oczywiście przy więcej niż
    > jednym
    > stanowisku ?

    Nie jest jednoznaczne, ale chybo o to chodziło, aby to firma mogła sobie
    zdecydować, czy będzie numerować, literować, pisać nazwiska czy np. nazwy
    miesięcy.
    Podobnie zresztą różnie różne firmy podchodzą do identyfikatorów dla
    praconików, które mają oni na sobie, nieraz są numery, nie raz nazwiska.
    Paragon jest dokumentem i jakoś wcale nie dziwi mnie, że może być na nim
    nazwisko pracownika. Taka samo jak ktoś wystawia druk wydania towaru w
    hurtowni albo fakturę vat. Podpisywanie dokumentów jest nieodłącznym
    zadaniem wielu zawodów. IMHO nie ma tu naruszenia przepisów o ochronie
    danych osobowych, ostatecznie może się wypowiedzieć tylko GIODO.