  • Data: 2006-07-13 15:19:25
    Temat: Re: [ot] Umowa zlecenie - oszustwo [OT]
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) napisał(a):
    > Niestety w swojej pracy też
    > widzę że często programista robi też za projektanta. A mnie to boli
    > bo wdrażam potem te programy u klientów.

    To nie dziw się, że lichy produkt wychodzi za te twoje proponowane
    tysiąc. Nawet jeśli zapłaciś 3 osobom po tysiącu to też się nie dziw, że
    masz kiepskich pracowników - niekompetentnych lub niezmotywowanych.

    Zaczynasz sam sobie przeczyć. Najlepiej by było za tysiąc i na
    profesjonalnym poziomie, no nie?

    A teraz zagadka, za co się płaci profesjonaliście? Za 'wklepane'
    linijki kodu czy za wiedzę, doświadczenie, ogólnie kompetencję? :>

    > Hmm... chyba za bardzo NTG więc EOT

    Od samego początku gdy wtąciłeś tę niepotrzebną uwagę to było ntg. Nie
    żal się (co już zrobiłeś) na własne decyzje i poglądy (które to już
    przedstawiłeś).

    --
    pzdr, MiKeyCo