  • Data: 2006-07-14 17:29:41
    Temat: Re: [ot] Umowa zlecenie - oszustwo [OT]
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) napisał(a):
    > Nie zrozumiałeś. Ja bym zatrudnił najpierw projektanta któremu bym
    > zapłacił dobrze za projekt. A dopiero potem programistę, który by to
    > przeklepał.
    > Ja nie jestem za "oszczędnością" - tylko za nie marnowaniem pieniędzy.

    Zrozumiałem i to dobrze. Chcesz 'nie marnować pieniędzy', czyli wedle
    twoich słów płacić po tysiąc za 'klepanie kodu'.

    Odpowiem tak: jeśli gnębisz kolegów w szkole albo kradniesz im
    pieniądze z ich kieszonkowego to nie dziw się, że nasikają ci do
    herbaty. Jeśli świadomie i celowo zaniżasz wynagrodzenie pracownika,
    który przez to ma problemy z zapewnieniem podstawowej egzystencji
    rodzinie, to nie dziw się, że zepsuje pracę. A na pewno nie będzie miał
    motywacji by zapewnić właściwy poziom i ew. poprawić (statystcznie
    nieuniknione) błędy.

    --
    pzdr, MiKeyCo