  • Data: 2006-07-13 12:51:56
    Temat: Re: [ot] Umowa zlecenie - oszustwo [OT]
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Jul 2006 13:37:59 +0200, MiKeyCo napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > A potem zdziwienie albo pretensje, że błędy i luki w bezpieczeństwie.
    > Proponuję płacić wierszówkę.

    Błędy i pretensje biorą się z tego, że programista dostaje zbyt ogólne
    zadania i sam wymyśla jak je oprogramować. Pogramista nigdy nie powinien
    mieć swobody, tylko dostawać konkretne zadania. Wtedy za błędy będzie
    odpowiedzialny tester, a za luki projektant. Niestety w swojej pracy też
    widzę że często programista robi też za projektanta. A mnie to boli
    bo wdrażam potem te programy u klientów.

    Hmm... chyba za bardzo NTG więc EOT

    Pozdrawiam,
    Henry