    From: "Milosz" <m...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo? proszę o opinie...
    Date: Thu, 23 Jun 2005 20:05:23 +0200

    > ---------jesli ktos to ukradl z magazynu, to zeby mozna bylo mowic o
    > oszustwie w mysl art 286 kk trzeba by bylo udowodnic, ze zabral on to z
    > mysla, ze dzieki temu osiagnie bezprawnie korzysc majatkowa od autora....w
    > tym wypadku chyba cos takiego nie wchodzi w grę..
    >
    > mk

    Nie wiem kto mógł tego dokonać, dlatego na nie chcę też sugerować kto na
    długości całego łańcucha (od producenta do momentu wydania mi opakowania)
    zawinił. Głównie zależy mi na rozwiązaniu tej sprawy (a więc albo otrzymuje
    urządzenie, a jeśli nie to jakie należy podjąć kroki) oraz jak w przyszłości
    należy zareagować na coś takiego.

    Pozdrawiam
    Miłosz Gajewski

    ps. dziękuje za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi