    Date: Thu, 30 Mar 2023 02:04:30 +0200
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6422dabd$0$9611$65785112@news.neostrada.pl>
    <tvurb7$1s8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: oszustwo i portal "osłaniający" oszusta

    W dniu 28.03.2023 o 15:50, Shrek pisze:
    > I tak to się właśnie odbywa. Wiem bo mnie wzywali zanim złożyłem
    > zawiadomienie.

    Aleś odkrył. Od kilku dni o tym piszę.

    > Biedna policja - żeby rjtki do kart podłączyli to można do allegro czy
    > innego olxa napisać - często po samych komentach widać (albo konto
    > zaweszone co wskazuje że to nie jednostkowy przypadek. I to mówi
    > człowiek co kartą telewizyjną namierzył gościa co radiostop nadawał, a
    > spojrzenie na stronę albo mail do operatora cię przerasta? Robić wam się
    > nie chce i tyle.

    Skoro widać, to po co kupujesz na takim koncie? Moze się godziłeś na to,
    że nie przyśle. Z uporem maniaka chcesz dowieść czegoś, czego w
    przyrodzie nie ma.

    > Ten co u niego byłem mówił, że nie lubi. Bo w cholerę jednostajnej i
    > nudnej roboty.

    Ja znam takich, co przy porannej zmianie są zmęczeni życiem - ale to już
    inna sprawa.

    > To że jest masa, to właśnie potwierdzenie tego, że nie są to jednostkowe
    > przypadki jak usiłujesz to zbagatelizować.

    Jednostkowe, bo dotyczą różnych sprzedających. Doświadczenie uczy, że w
    przeważającej większości ludzie jednak są uczciwi.

    > Czyli co - "chuj tam i pora na CSa"? Przestaliście ścigać ludzi bez
    > maseczek to teraz macie dużo czasu - może byście coś pożytecznego zrobili?
    > No ale co - przecież to podręcznikowe doprowadzenie do niekorzystnego
    > rozporządzenia mienim czy jakoś tak.

    Chyba "jakoś tak".

    > No jak nie pisało że uszkodzony...

    A był uszkodzony W CHWILI ZAWIERANIA UMOWY?

    > Bo sprzedający nie odpowiada?

    Jak nie odpowiada, to inna sprawa, choć mógł wpaść pod samochód i leżeć
    w szpitalu. Życie zna takie wypadki. Wyjazd na wczasy. Awaria poczty.
    Oczywiście można rzucić okiem na inne dane, czy się loguje do ALLEGRO
    przykładowo, ale na wiadomości nie odpowiada. Ale również trzeba wziąć
    pod uwagę, ze nie ma ustawowego obowiązku odpowiadania i zdarza się, ze
    kontrahenci się zepną i jeden przestaje odpowiadać - to też nei dowód
    oszustwa.

    > No masz pretensję, że oszukani ludzię zgłaszają się na policję i
    > twierdzisz że to nielogiczne.

    Ja twierdzę coś i jednocześnie twierdzę, ze to, co twierdze jest
    nielogiczne? Możesz to jakoś bardziej zrozumiale napisać?

    --
    Robert Tomasik