    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo allegro - paranoja
    Date: Fri, 26 Nov 2010 17:12:54 +0100

    > no i nareszcie konkretna odpowiedź, ciekawe czy ci z policji na to wpadną?
    > wielkie dzięki za artykuł którego nikt nie potrafił podać,

    Wpadną... umarzając postępowanie, jeśli nie ma dowodów umyślności oszustwa
    już w chwili zawierania transakcji sprzedaży.

    > mam tylko nadzieję że jak większość tutaj, ty nie będziesz twierdził że to
    > oszustwo zostało popełnione nieumyślnie?

    Zmartwię Cię, nie wiem jak zostało popełnione, ale póki co nie ma dowodów na
    umyślność.

    Artykuł, który podałem mówi tak (po ludzku): że jeśli w kodeksie karnym nie
    jest jakoś specjalnie przy danym czynie wsponiane, że karalne jest również
    nieumyślne popełnienie go, to karalne są tylko formy umyślne.

    Jeśli dowiedziesz, że facet zawarł tę umowę po to, aby nabić w butelkę to go
    ścigniesz karnie, w innym przypadku - NIE.