    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszustwo allegro 50zł
    Date: Sat, 3 Jan 2009 19:36:39 +0100

    > wynagrodzenie przysługuje, ale za wykonaną pracę, a nie przyjęcie
    > zlecenia,
    > jak zleceniobioirca zobowiazuje się zbudować płot to zapłątę dostaje po
    > wykonaniu zlecenia (a jak dostał wcześniej i roboty nie wykona to musi ją
    > zwrócić)

    trzeba było zostać prawnikiem

    > tak, to sowieckie zadupie, to widać, słychać i czuć:O(

    wyprowadź się na zachód - nikt na siłe nie trzyma.......

    > zawsze mozna wyciagnąć 1000zł odszkoidowania za straty moralne i
    > powikłania zdrowotne czy jakoś tak i potraktować to jako wynagrodzenie:O)

    coraz bardziej dochodzę do wniosku że z Anią od butów za 3 złote z kilku
    wątków wcześniej powinieneś założyć firmę......... zbijecie fortunę........

    > acha, no i co z tego wynika? znowu potwierdza sie ze żyjemy w bandyckim
    > państwie z bandyckim prawem?:O(

    jak pisałem - nic prostrzego niż się wyexportować - juz nikt z psami Cie na
    granicy zawracał nie będzie....... nie te lata........

    > to zapodaj lepiej przy jakjiej wysokości szkodom w naszym kraju prawnikom
    > zaczyna sie połaca pracować?

    a Tobie się opłaca pracować za 50 złotych? pracuj..............
    opłaca się im za tyle, za ile mają klientów.......

    Sebastian