  • Data: 2010-10-23 19:24:31
    Temat: Re: oszust allegro wyrok itd
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    "AW" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:i9v297$kae$1@news.onet.pl...

    > Scenariusz był taki, że założyłem sobie konto na PP bo chciałem kupić
    > jakąś drobnostkę na e-bayu. Po kilku miesiącach zapomniałem o tym koncie.
    > Aż do momentu gdy dostałem emaila od PP z pytaniem czy akceptuję wpłatę
    > 3000 PLN (dokładnej sumy nie pamiętam) na moje konto. Ponieważ nic nie
    > sprzedawałem, sprawa wydała mi się podejrzana i oczywiście nie zezwoliłem
    > na autoryzację tej wpłaty. Wydawało mi się, że to koniec całej sprawy i
    > ponownie zapomniałem o PP. Aż któregoś dnia, po dłuższym czasie od tego
    > incydentu, ponownie zalogowałem się na PP. I tu dopiero zaczął się cyrk.
> [...]

    sciemniasz wasc...
    Konto na Paypal jest podpiete do konta bankowego lub karty kredytowej,
    musial bys widziec na swoim koncie lub karcie kredytowej, ze ubywa ci kasy.
    Jesli masz srodki na paypal a dokonasz transakcji przewyzszajace te srodki,
    paypal bedzie chcial sciagnac reszte z konta lub KK. Chyba, ze w Polsce
    Paypal dziala na innych zasadach.
    Wiec napisz dokladnie jak bylo ale nie sciemniaj.
    A co do kontaktum wiele razy sie kontaktowalem i jakos nigdy z tym problemu
    nie mialem...