    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszust allegro wyrok itd
    Date: Tue, 19 Oct 2010 01:26:41 +0100

    ?

    "Zygmunt" <...@o...eu> wrote in message news:i9id19$u5h$1@news.onet.pl...

    > A czy niewykonanie takiego zobowiązania do zwrotu poszkodowanym
    > nie odwiesza zawiasów?

    I pojzie siedziec do pierdla za 300zl? Na ile? Tydzien?
    Bo jesli na dluzej to nastepnym razem rabnie wiecej i nie wiem komu sie to
    oplaci.
    A co do pytania, to na miejscu watkodawcy:) sprawe byl olal. Chopc moze
    bolec i mozna miec poczucie skrzywdzenia i bezkarnosci sprawcy (choc nie tak
    do konca)
    To potraktowac to jako lekcjie i nie kupowac wiecej na oszukanczych
    portalach. Czy to takie trudne?
    Tyle sie pisze o tym, ze allegro to wylegarnia oszustow a ludzie nadal daja
    sie nabierac...