    From: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: osy w cukierni
    Date: Wed, 24 Aug 2005 10:49:00 +0200

    Użytkownik "Romeq" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dedf3p$frl$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba sie nie zrozumierlismy... alergik ukaszony przez owady pokroju
    > osa/pszczola moze zemdlec lub miec inne problemy z tego tytulu (wszystko
    > zalezy gdzie ukasi i jak duzo tego...).

    Panie alergik chcesz ukarac wlasciciela (czytaj osy) to nie laz dotego
    sklapu a utarg bedzie mniejszy.
    Zloz Pan przy okazji zazalenie na pylenie do wydzialu ochrony srodowuska
    urzedu gminy lub miasta ....

    >To raz. Dwa, to wie, ze sa np.
    > specjalne lampy, do ktorych osy leca i gina. Gdy bylem w tym roku na
    > wakacjach, to nawet na wioskach byly takie rzeczy poinstalowane. A tutaj
    > mowa o dosc duzym miescie powiatowym.

    To po co nam d... trujesz idz Pan do wlasciciela i mu powiedz .....
    Moze o problemie nie wie nawet!
    A tak zamkna ci sklep i gdzie bedziesz kupowal jedzonko?

    > Tam jest tego bardzo wiele, ale widze, ze Wam to nie przeszkadza. Nie
    mowimy
    > o 1 czy 2 osach, tylko dziesiatkach os.

    Liczyles?

    >Nikt nie kaze chemia ich wyganiac,

    Pan wlasnie usilujesz cos zrobic zeby ktos je kazal wytruc

    > ale jednak w jednej piekarni os nie ma i potrafia sobie poradzic, a w
    > drugiej sa.

    To idz Pan tam gdzie ich nie ma .....
    Jakby sie Panu nie podobala np lysa sprzedawczyni to poradzilbym to samo

    >I na szczescie wiecej jest tych bez os (szkoda ze moja okolica
    > ma tylko ta jedna piekarnie...).

    Czas zalozyc dzialalnosc i otworzyc swoja ....

    > I szkoda, ze nie dostalem zadnej sensownej odpowiedzi, bo trudno episkopat
    > czy kolko rozancowe za taka uznac...

    Mam nadzieje ze moja jest dla Pana sensowan
    TB