  • Data: 2004-11-26 12:48:25
    Temat: Re: osoba niepelnoletnia
    Od: "Tom " <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo 997 tak juz ma ze woli gadac z kims na zasadzie "duzo nas malo was" bo
    > potem latwiej jest cos wkrecic podejrzanemu. Proponuje napisac pismo ze
    nie
    > zgadza sie pan na przesluchiwanie corki/syna przez funkcjonariusza policji
    > bez pana obecnosci, gdyz corka/syn jest nieletni. Do komendanta danego KP.

    Syna ani corki nie mam ale to sie przyda :)
    Czyli jak mam dziecko 17 letnie i zostalem powiadomiony ze mam sie zglosisc
    z synem na policje a pozniej na policji to jego wolaja i mi zabraniaja
    wchodzenia. To co mam zrobic? Powiedziec "stop tak sie nie bedziemy bawic,
    syn bedzie odpowiadal tylko przy mojej obecnosci bo jest nieletni, inaczej
    wracamy do domu"?

    A druga sprawa.
    Dzwoni do mnie z komisariatu tak przypuszczam bo sie przedstawil itp. i mowi
    ze jutro o godzinie 10 mam sie zglosisc z synem na komisariacie. Mam
    obowiazek sie tam wstawic? Czy musza przyszlac jakies zawiadomienie?