  • Data: 2007-07-04 17:27:38
    Temat: Re: oskarzenie prywatne - dane "sprawcy"?
    Od: B0L0 <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Osobiście wolę jej działanie odstraszające.

    nie moge sie nie wtracic
    jedna z podstawowych zasad jaka dotyczy broni palnej brzmi:
    jesli ktos ją widzi to najpozniej sekunde pozniej musi paść strzał,
    innymi słowy jesli ja wyciagniesz i nie zaczniesz strzelac tzn ze jestes
    juz praktycznie martwy. jeszcze innaczej rzecz ujmujac pistolet to nie
    straszak, bo jak ktos to napisał tylko sobie biedy mozesz napytac:
    - zabiorą ci ją i zrobią krzywde Tobie albo komus innemu na Twoje konto
    - doniosą na policje

    ps. laski juz nie lecą na takie zabawki :)

    --
    pozdrawiam
    bolo