  • Data: 2007-11-01 05:23:21
    Temat: Re: oskarzenie o rasizm
    Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > no po takich tekstach to sie nei dziwie ze ludzie sypia oskarżenia... i mają
    rację

    > prostota kobiety nei zwalnia nikogo od szacuku i nie uzywania obrazliwych
    zwrotów [tak "te czarne jest w polsce obrazliwe"]

    > i zeby nie było pracuje w UK z ludźmi wielu narodowości i ras i jakoś nie ma
    problemów

    > --
    > Pozdrawiam
    > Piotr Żebrowski

    Witam serdecznie,
    przede wszystkim nie o taki rodzaj empatii mi chodzilo, mialam nadzieje, ze
    ktos sie rzeczowo przyjrzy sprawie, epitety "brudasy" itp. sa niepotrzebne,
    moja matka, tak jak ja, dzieli ludzi na dobrych i zlych i tyle. A ze wspod
    Polakow na emigracji panuje atmosfera nienawisci to nie od dzis wiadomo,
    ciagle nie potrafie jej zrozumiec, nie wiem, jak sytuacja globalnie wyglada
    teraz, ale jeszcze pare lat temu to Polak Polakowi wilkiem byl.
    Jesli ktos zechce rzeczowo mi pomoc to z gory dziekuje. Zgadzam sie, ze
    prostota nie uprawnia do rasizmu, ani go nie tlumaczy, jednak nie wydaja mi
    sie, zeby kazde okreslenie "czarny" bylo pejoratywne, i zeby koniecznie z
    kazdego saczyl sie jad!