    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oskarzenie a wiza do usa, bede wdzieczny za pomoc!
    Date: Thu, 13 Feb 2003 17:35:40 +0100

    ,
    > bedzie wszystko ok?

    Pracowalem swego czasu dla Camp America i nie przypominam sobie, aby
    wymagano swiadectwa niekaralnosci. Zreszta, jak sam slusznie zauwazasz,
    szanse na skazanie przed Twoim wyjazdem sa raczej niewielkie.

    > Druga i najwazniejsza sprawa:
    > jesli wplace wszystkie raty na wyjazd do usa (bilet, inne oplaty) i mam
    > termin wyjazdu, a wyznacza mi termin rozprawy, kiedy trwa program, co
    wtedy?

    Wtedy klops. :-)

    > mam sie starac o przeniesienie rozprawy? czy mozna poprzec to argumentami,
    > ze jestem studentem, i jade na praktyki, potrzebna mi kasa na nauke, itd?

    W sumie mozna sie starac, ale marnie to widze.

    > nie mam pojecia co robic! zrezygnowac z wyjazdu (tracac wlozona kase)??
    > czy liczac na farta i wasza pomoc, i wplacac kolejne raty, z narazeniem ze
    > moge stracic wszystko.
    > pomozcie, bo nie mam pojecia co robic, jestem narazony na strate kupe
    kasy.

    Spróbuj wyjechac - moze nie zdaza wyznaczyc terminu przed Twoim przyjazdem.
    I wez pelnomocnika, co by czuwal i ew. staral sie cos zakombinowac w razie
    czego.

    Depi.