  • Data: 2003-02-13 16:16:58
    Temat: oskarzenie a wiza do usa, bede wdzieczny za pomoc!
    Od: "Grun" <b...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam powazny problem:

    jestem oskarzony z art. 270 kk. pare dni temu dostalem odpis oskarzenia.
    przyznalem sie, wnioslem o warunkowe umorzenie. moze jeszcze napisze wniosek
    o przeniesienie sprawy do mego miasta (z tarnowa do bialegostoku).

    na czym polega jednak moj problem:
    jestem w trakcie zalatwiania wyjazdu do usa, z programu. wplacilem juz
    pierwsza rate, i nie wiem czy mam wplacac nastepne. w czasie najblizszych
    tygodni bede sie staral o wize przez organizacje.
    slyszalem ze przy staraniu sie o nia, wymagane jest poswiadczenie o
    karalnosci. czy jesli zdobede je teraz (kiedy jeszcze nie jestem skazany) ,
    bedzie wszystko ok?

    Druga i najwazniejsza sprawa:
    jesli wplace wszystkie raty na wyjazd do usa (bilet, inne oplaty) i mam
    termin wyjazdu, a wyznacza mi termin rozprawy, kiedy trwa program, co wtedy?
    mam sie starac o przeniesienie rozprawy? czy mozna poprzec to argumentami,
    ze jestem studentem, i jade na praktyki, potrzebna mi kasa na nauke, itd?

    nie mam pojecia co robic! zrezygnowac z wyjazdu (tracac wlozona kase)??
    czy liczac na farta i wasza pomoc, i wplacac kolejne raty, z narazeniem ze
    moge stracic wszystko.
    pomozcie, bo nie mam pojecia co robic, jestem narazony na strate kupe kasy.

    pozdrawiam
    Gruen