  • Data: 2003-02-13 19:46:32
    Temat: Re: oskarzenie a wiza do usa, bede wdzieczny za pomoc!
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    news:b2ghs8$mbm$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:b2gh86$3qd$...@a...news.tpi.pl...
    > argumentami,
    > itd?

    > a dlaczego to marnie widzisz ? przecież sedzia moze na czas wyjazdu
    zawiesic
    > postępowanie jak będzie miała kłopot w dotarciu do oskarżonego ?

    No nie wiem - zalezy od sedziego. Teoretycznie to oczywiscie moze, pytanie
    czy zechce gówniazowi isc na reke i do jego wojazy dostosowywac prace
    wymiaru sprawiedliwosci. Wiesz, do czego zmierzam?

    > ze

    > przyjazdem.
    >
    > a nawet jak wyznaczą termin to co? przecież ktoś z bliskich może złożyć
    > pismo ,ze np. syn wyjechał /oczywiście nie podając gdzie i wróci wtedy i
    > wtedy ....mysle ,ze sąd po takiej informacji sprawę odroczy na pozniejszy
    > termin bądż gdy bedzie to kilka miesiecy zawiesi postępowanie ...czy
    > będziesz twierdził ,ze tak nie moze zrobić?

    Jasne, ze tak - taki ma byc wydzwiek mojego postu : "jedz i jakos to
    bedzie". Nawet jesli sie nie zjawi na wyznaczonej rozprawie i nie
    usprawiedliwi to za pierwszymr azem jeszcze raczej nie rozesla listów
    gonczych. Moze niejasno to wszystko ujalem.

    Ja bym jechal.

    Depi.