  • Data: 2002-04-08 00:47:51
    Temat: Re: orzel
    Od: "Kriscrow" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > apropo kwacha wpadly mi ostatnio takie gazety muzyczne sprzed 15-20 lat.
    > W relacji z jarocina moglem sobie poczytac o owczesnym ministrze ds
    > mlodziezy or something Alku Kwaśniewskim
    >
    > nin

    i sportu;
    i byl glowną atrakcja polskiej reprezentacji na olimpiadzie w Moskwie
    i zdaje sie jesli dobrze pamietam szefem w sumie mlodziezowego tygodnika
    RAZEM

    a tak w ogole to nigdy nie byl komuchem tylko działaczem i wcale nie pchał
    sie do władzy tylko koledzy go wciągnęli itd.,itp.

    zaraz UOP na mnie naśle he,he...

    pzdr