  • Data: 2003-03-05 22:56:48
    Temat: Re: opuszczenie mieszkania przez wynajmujacego
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości
    news:Pine.WNT.4.50.0303052311090.-40884675-100000@k6
    -2.portezjan.zabrze.pl..
    .
    > On Wed, 5 Mar 2003, Alek wrote:
    > [...]
    >
    > Szczegół: IMHO przykład z tym, że nie wolno ci wyrwać tego
    > radia jeśli już złodzieja (ale nie "w bezpośrednim pościgu")
    > zlokalizujesz jest lepszy: "nie wolno naruszać posiadania,
    > *nawet jeśliby było w złej wierze*" !

    Lepszy :)

    [...]
    > A nie ?? "Z polskiego na nasze" !!
    > Maddy dobrze poradziła - poczytaj ustawy podatkowe... ;>

    Chcecie mnie mieć na sumieniu? ;P

    > Ty ;) Ostatnio w referendum Konstytucyjnym...

    A wiesz jak głosowałem? ;P

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że "posiadacz" to to samo
    > co "właściciel" ? Artykuł proszę, nie numer strony ;)

    Mea culpa. Posiadacz nie jest pojęciem pierwotnym. Nie wiedziałem o tym.
    Ale jeszcze raz przypomnę definicję słownikową:
    posiadać a) <<mieć coś (o dużej wartości materialnej) jako własność>>
    b) << nauczyć sie czegoś; poznać coś dobrze>>

    > W szczególności. Ale Maddy miała pewnie na myśli "tak po prostu":
    > jeśli ja słyszę "posiadacz" to *nie* myślę "właściciel" !
    > I jeżę się jak słyszę że ktoś "posiada [jakiś] kolor włosów" :>
    > (znaczy: albo on może go dać, albo ktoś może mu go zabrać ;))

    Można ogolić główkę na łyso... albo obciąć i perukę z kudłów zrobić ;))

    pozdrawiam
    Alek