  • Data: 2006-12-13 13:33:39
    Temat: Re: oprogramowanie - pytanie
    Od: redgrist <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq napisał(a):

    > Tu zgoda.

    > A tu proszę o wyjaśnienia:
    > 1. Co rozumiesz przez "wciągnąć na firmę"?
    > 2. Jaka korzyść da ci to "wciągnięcie na firmę"?
    > 3. Podaj podstawę prawną do dwu powyższych.

    Jak ja miałem komputer wraz z oprogramowaniem kupiony jako "normalny
    obywatel" a potem założyłem firmę to księgowy powiedział że mam tylko
    napisać oświadczenie ze ten zestaw komputerowy jest używany do
    działalności firmy, co jest prawdą. Napisałem wiec taki świstek papieru
    i można nawet odliczyć sobie koszt takiego sprzętu od dochodowego
    podatku PIT 5.

    redgrist